خانما سه ماه آخر دیر میگزرع چ کار کنم زود بگزرع

۱۴ پاسخ

فروردین گذشت،دیگه زود میگذره،برای من فروردین خیلی طولانی بود حس میکردم هفته هام جلو نمیره☠️

نقاشی بکش
اب رنگ بخر نقاشی کن
خمیر بازی کن
بشین خریداتو لیست کن یکی یکی بخر همش و ی جا نخر ک حوصلت سرنره

برا خودت سرگرمی و مشغله درست کن بهتر میگذره،نقاشی و بافتنی و گلدوزی که انجام بدی و دوست داشته باشی،یا کلاس های انلاین که علاقه داری شرکت کن،کتاب رمان هم سرگرم کنندست

فقط سرگرم باشی دیگه نمیتونیم بزنیم رو‌دور‌تند

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

واسی من ک اصن نمیگذره😥

عزیزم من الان سه ماهه دارم شش ماهگی میگذرونم🤣💔

ت فکر کن فروردین باشه ماه هشتم باشه چه اوضاعیه🤣دقیقا اوضاع من بود افتضاح نمیگذشت زمان دیونه شده بودم ولی خب خداروشکر اردیبهشت داره خوب میگذره جبران فروردین

الان ماه چندمی ؟؟؟

واقعا ماه ششم نمیگذره😩

😂😂😂😂نشستم ب در نگاه میکنم و آه میکشم 😂😂😂

من تا۶نفهمیدم چی شد ولی از این ب بعد نمیگذرههه

من همش فکر میکردم برم تو شیش دیگه میگذره آخه حس میکنم چندماه تو پنج گیر کردم 😅

دیر میگذرههههه

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری