۴ پاسخ

وایی بهم یاد بده خواهررر

دختر منم صب یدونه تخم مرغ خورده الانم اوتمیل درست کردم دو سه قاشق خورد رفت منم توش خرما و سیب رنده شده ریختم

تصویر

به به نوش جونش

نوش جونش عزیزم میشه بگی چطوری درست میکنی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 ۲ سالگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی