بیسکویت مادر ضرر نداره بدم؟

۴ پاسخ

ن والا چ ضرری من میدم خیلیم دوست داره
از قدیم همه ماماناا ب بچهاشون دادن
خدمم بچگی خوردمم نمیبینم عیب ایرادی داشته باشم😂

من بعضی موقع ها بهش میدم خودش گاز میزنه میخوره

ضرر داره نده. همش شکره

ضرر نداره کمش ولی هیچ خواص غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی