۱۰ پاسخ

مگه میشه مولتی نخوری
بچه بیچاره وزن نمیگره اااااا
مصرف پروتینتو زیاد کن
گوشت نخود مرغ ماهی حبوبات
من با اینکه زیادم میخورم ولی وزن نمیگرم🙁

وزن اضافه کردن یا نکردن مهم نیست مهم سلامت بچه اس.وزن هم زیاد شه بعدش دوباره کم میشه

پروتئین زیاد کن
تخم مرغ آب‌پز حتما بخور
مایعات زیاد

منم‌زیاد اضافه شدم مولتی هم میخورم چون الان سلامتی خودم و بچه مهم تره بعدا لاغر میشم ولی غذاهای ناسالم نمیخورم تنها ناسلامی که گاها میخورم‌پیتزا گوشت هس

کربوهیدرات کم کردم پروتئین رو زیاد مصرف میکنم جنین وزن میگیره نه من

اینکه زیاد بخوری یا اشتهات زیاده اصلا اشکال نداره
ابنکه چی بخوری خیلی مهمه
هله هوله نخور کربوهیدرات کم بخور یه سری میوه های قند دار زیاد نخور
در کل اینکه آگاهانه بخور

من قبل بارداری ۶۰ بودم الان شدم ۶۸😫😫😫

کاری نمیکنیم ویارداریم هنوز خخخ من اصلا گشنم نمیشه بشه هم دولقمه ای سیرن

من هنوز اضافه نکردم 🥲🖐️

منم تا ۲۶ هفته ثابت بودم ولی تو ابن چند هفته اخیر ۶ کیلو اضاف کردم

سوال های مرتبط