سلام برای یبوست در بارداری چی خوبه

۷ پاسخ

انجیر خشک بخور بیست چهارساعت بعد اوکی میشی خیسم نکردی نکردی

انجیر،زردالو،الو،توت فرنگی،شیر،روغن زیتون،کیوی،خیارزیاد😅

انجیرخیس کن شب صبح زودبخورزبادتعثییرداره

گلاب بخور عالیه

آب گرم زیاد استفاده کن. اگه میتونی کمی پیاده‌روی داشته باش
قبل صبحانه خاکشیر و آب گرم بخور
کیوی و آلوچه هم خوبه

مایعات زیاد
اگر خوب نشد شربت لاکسی ژل

روغن زیتون بریز روی برنجت
انجیر هم خیس کن بخور

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری