خانومای گل ، ختنه به روش سنتی یا حلقه ؟؟

۲ پاسخ

من برای پسرام تجربه دوتاشونم دارم ،دوتاشونم خوب بودن

حلقه بهتره

سوال های مرتبط

مامان بهراد😍👶 مامان بهراد😍👶 ۹ ماهگی
مامان رادمهر و روژین مامان رادمهر و روژین ۱۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی
مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۴ ماهگی