۷ پاسخ

نمک کم بخور

آب زیاد بخور دفع میشه ورمت

من نمک رو خیلی کم کردم ورم ندارم مگر وقتی میرم سرکاز که پاهام اویزونه نه ساعت اون موقع بد ورم میکنه ولی تو‌خونه‌اوکیم، دکتر بهم گفت جوراب واریس بپوش

مراقب باش از مسمومیت بارداری نباشه
اگه فشار بالا یا سردرد و سوزش سر دل داری یه دکتر برو، یا بیمارستان

عشقمممم دیگه نباید کاری کنی باید بری بزایی بیایی

طبیعی دیگه الان اینماه
تو اولین فرصت ب دکترت بگو
سزارینی یا طبیعی؟ سرپانمون پاهاتو ارتفاع بالاتر از بدن بزار

هیچی خواهر زندگیتو بکن😂من الان از عیده پاهام ورم میکنه میخوابه نی نی هم قصداومدن نداره

سوال های مرتبط

مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۷ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق ✨️🩷 مامان فندوق ✨️🩷 هفته چهلم بارداری