عالیه من اوایل ک نمیدونستیم نیکی حساسیت داره گیگوز میدادم ماهی یکونیم اضافه میکرد یبوست هم نمیداد چون پروبیوتیک داره توش
منم الان تست دارم میکنم با تروویتال یکم خلط داره نمیدونم رژیمی بدم یا همینو ادامه بدم
بله من به دخترم میدادم به توصیه پزشک خوب بود
شیر خوبیه
ولی وزن دهی بالایی نداره
من میدم عالیه دیشبم بردم متخصص گفت ب اکثر بچه ها میسازه همینو ادامه بده🙌♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.