خانومای باردار چندبار در هفته رابطه دارین؟؟؟

۳۱ پاسخ

بوس هم نمی‌کنیم همو شدیم خواهر برادر😐

صفر بار عزیزم🤣

به نام خدا صفر بار

اگ شرایط جور باشه خستگی نباشه روز درمیان هم پیش میاد🙄

من از اول بارداری هیچی رابطه نداشتیم هم همسرم می‌ترسه هم خودم

من در ماه هم اصلا رابطه ندارم 🤣

هیچیییی

تاالان هیچی

به نام خدا هیچی🤣

هیچی😏

ازهفته ۵تا الان هیچ بار، منع داریم
فقط بغل خالی🤣🤣🤣

هروقت شوهرم از پادگان بیاد 🤣 چون چن چن روز نمیبینه منو دلتنگه

وقتی جفت پاین باشه رابطه خطر ناکه ؟

ما بعضی وقتا شده روزی دو بار هم داشتیم البته دکتر منع نکرده 😅😅

هفته ای یکبار تقریبا

در هفته دوبار

سلام تا الان هیچی صفر بار
کلی رفتم مرخصی بارداری😂😂😁😁🤗🤗

شاید دو سه روز یه بار

بستگی به شرایط هرکسی داره من شرایطم نرماله دو روز یکبار

صفر بار

ماهی یبار اونم الکی

یکی دوبار

هیچی.

به نام خدا دنیا هستم با ۸ماه پاکی

هیچی

والا ما ک هیچی دیگه نداریم از ترس خاهرو برادریم😐 دریغ از یه بغل و موچ

مال من عنکبوت تار وپود زده 😂😂😂

پلمپ شده 6ماهه

مگه میشه اصلا رابطه نداشته باشین😅

من از هفت ماهگی دیگه هیچی

هفته که نه ولی ۱۰ ۱۵روز یک بار اونم خیلی خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری