میگم شما به بچه غذا میدید یا خودش میخوره

۱۳ پاسخ

من خودم میدادم نمیخوردجدیدا میزارم جلوش خودش بهترمیخوره حداقل چندتاقاشق کوچولومیخوره

کم میخوره ولی خودش میخوره بدش میاد کسی بهش بده..

خودش میخوره ولی بیشتر میپاچه مگه اینکه پاستایی چیزی باشه که خوب بخوره برنجی رو خودم میدم

هر دو
خودشم بلد بخوره از ۶ ۷ ماهگی قاشق به دست گرفته

اکثرا خودش میخوره گاهی هم من میدم

خودش میخوره

بشقاب میزارم جلوش
یه قاشق دست من یه قاشق دست خودش
مثلا هم خودش میخوره هم من بهش میدم
البته اگه بشینه
چون پامیشه راه میره ۹۰ درصد مواقع

خودش میخوره فقط کسی بده نمیخوره

با زور میوفتم دنبالش بلکه یه کم بخوره

اکثرا خودم بهش میدم چون خودش فقط میخاد بازی کنه

ماکارونی باش خودش مبخوره چیز دیگ باشه با نون لقمه میگیرم یواش یواش میپم دستش میخوره برنجم باش همه جا ذو برنج میکنه هم میدم هم خودش مثلا میخوا‌د بذاره دهنش میریزه زمین😂

میزارم جلوش که خودش بخوره ولی بیشتر من میزارم دهنش

نه باید با زور بزارم دهنش،😅

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو مامان مارشمالو ۱ سالگی
مامان آیلین🩷🐣🌱 مامان آیلین🩷🐣🌱 ۳ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری