سلام عزیزان✨
شما امپول ریه رو برای جنین از چند هفتگی زدیدید
و درستش چه وقتیه

۴ پاسخ

۲۸هفته

من چون ۲ قلو هستم دکترم گفت ۲۸ هفته میدم برات

فردا که زایمانمه دیروز. وامروز دو تا سه تا زدم

من ۳۷ هفته دردم گرفت همون لحظه برام تو بیمارستان ی دُز کامل ۶ تایی زدن فرداش زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری