اردکم به این روش مرغ درست میکنم
شمالیا تو فسنجون میریزن
و روش های دیگم داره مثل مرغ
ولی اصلا اصلا اصلا خوشمزه نیست افتضاحه از بافت گوشت و مزه گوشتش بدم میاد
من اشپزم حرف مو گوش بدی غذات خوشمزه میشه .
یه جوش بده بریز بعد
سرخش کن روغن زیادنریزی
پیاز و تفت دادی ادویه جات با چوب دارچین بنداز بعد الو انار دون با پیازداغ تفت بده حالا توشکم بریز یا کنارش بریز با یکم اب که بپزه با شعله ی کم نباید بیشتر از یک لیوان اب بریزی باید بخار پز بشه اخرم به اب وروغن بیفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.