۳ پاسخ

اردکم به این روش مرغ درست میکنم

تصویر

شمالیا تو فسنجون میریزن
و روش های دیگم داره مثل مرغ
ولی اصلا اصلا اصلا خوشمزه نیست افتضاحه از بافت گوشت و مزه گوشتش بدم میاد

من اشپزم حرف مو گوش بدی غذات خوشمزه میشه .
یه جوش بده بریز بعد
سرخش کن روغن زیادنریزی
پیاز و تفت دادی ادویه جات با چوب دارچین بنداز بعد الو انار دون با پیازداغ تفت بده حالا توشکم بریز یا کنارش بریز با یکم اب که بپزه با شعله ی کم نباید بیشتر از یک لیوان اب بریزی باید بخار پز بشه اخرم به اب وروغن بیفته

سوال های مرتبط