آره عزیزم دیگه نده ،چند وقت بعد دوباره امتحان کن ، چون ممکن هم هست ویروس بوده
ولی اگه باز هم اینجوری شد بدون مال همونه .
بله اسهال شدید یا استفراغ شدید میتونه نشانه حساسیت غذایی باشه
یعنی اگه با خوردن یه ماده غذایی حس کردیم بیرون روی گرفته دیگه ندیم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.