ماما راسته میگن کره ی بادوم زمینی جنین رو چاق میکنه 🙄🙄🙄

تصویر
۱۳ پاسخ

بادوم درختی بر وزن بهتر

اتفاقا کره بادوم زمینی چربی سالم از این ماه خوبه بخوریم ضرر هم نداره میان وعده یا صبونه بخورین

کره بادوم زمینی تا چقدر تو یخچال بمونه خراب نمیشه شرکتی نه ها از این کره گیریا گرفتم

من هرروز صبح میخورم.نمیدونستم

کره بادوم زمینی ک شما میخورین شیرینه؟یا نمکیه؟

چقدم من بدم میاد از کره بادوم زمینی 🥲 منم از این نونا خریدم میخورم 😅

چ میان وعده مقوی ای🥰افرین،مییییگن.ولی اگه جنین دلش نخواد لاغر دنیا میاد😅من سر بچه اولم روزی ی پاکت شیر ماجان،پودر لیدی میل،هر روز ناهار یا جوجه کباب با کره یا کباب گوشت با کره میخوردم،هر روز میان وعده بستنی،ببین بچم چند کیلو باشه خوب بود؟۲/۷۵۰🥲🙃

هفته های اول لکه بینی میده اخرا خوبه

اره وزن میده به بچه

اگر تاثیر دارع منم بخورم

اینجور میگن ک

شنیدم اما الان کره بادوم زمینی با توت فرنگی؟؟؟

بله درسته

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد