گلم مبارکه واسه منم ۱۴۰۵/۰۳/۰۹ تایم سزارین داده🤩
به امید خدا هممون به خوشی فارغ بشیم راحت شیم😊
عزیزمممم مبارکت باشه. منم زایمانم ۹ خرداده. پزشکم نامه سزارین رو داده😍💙
چرا اینقد دیر من۳۵هفته دارم سزارینم ۳/۶
دیر نیست ؟
دیره که
مگه هفته ۳۷ نیستی نهایت دوهفته دیگه باید میزد
چندهفته میشی؟
عزیزم دیر نیست؟
چرا اینقدر دیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.