۱۰ پاسخ

گلم مبارکه واسه منم ۱۴۰۵/۰۳/۰۹ تایم سزارین داده🤩

به امید خدا هممون به خوشی فارغ بشیم راحت شیم😊

عزیزمممم مبارکت باشه. منم زایمانم ۹ خرداده. پزشکم نامه سزارین رو داده😍💙

چرا اینقد دیر من۳۵هفته دارم سزارینم ۳/۶

دیر نیست ؟

دیره که

مگه هفته ۳۷ نیستی نهایت دوهفته دیگه باید میزد

چندهفته میشی؟

عزیزم دیر نیست؟

چرا اینقدر دیر

سوال های مرتبط