۱۱ پاسخ

وای منم خیلی ضعف میکنم نصف شب حتما باید کیک آبمیوه ای چیزی بخورم وگرنه دلم ریش میشه

منم رژیم ندارم فقط هم غذاهام ابپز یا کبابی یا سرخ شده با روغن زیتون هست و بیشتر هم پروتئین گوشت مرغ تخم مرغ اینا کیخورم
کربوهیدراتهارو کمتر میخورم مثلا ماکارانی سیب زمینی
برنج هامو کته میزارم توش روغن نمیزنم
نونم سنگکه ولی نهایت با غذای نونی دوتا کف دست بخورم
تو خورشتام روغن نمیزنم بزنم هم روغن زیتون
(برا مهمان نه هااا قشنگ چرب و چیل درست میکنم این صرفا غذای خودمه ک اینجوریه )
بیشتر سالم خوریه ک باعث درست وزن کم کردن میشه نه کم غذا خوردن...
از زایمان تا الانم ۱۸ کیلو کم کردم شیرمم چون پروتئین زیاد میخورم قشنگ زیاد و چربه بچمم خداروشکر وزنشو کامل میگیره

منم زیاد شیر نمیدم ولی ضعف خیلی دارم شیرینی هم دوسذارم ولی ده کیلو کم کردم

خب شیردهی چون شیز میدی گشنه میشی دیگ
اگ سعی کنی گشنگیتو کنترل کنی یا اگرم میخوری بیشتر چیرای آب پز یا کبابی یا پروتئینی بخوری هم طولانی سیر نگه میداره هم وزنت ب مرور میاد پایین
ولی اگ گشنگی رو مثلا با کیک شیرینی سیب زمینی سرخ کرده پیتزا چیپس و پفک
و غذاعای روغنی و زیاد بخای بخوری بدتر میشع

وای منم شیرمیدم همش چیزای شیرین دوست دارم نون خامه ای باقلواآبمیوه 🤤

خب باید چیزای مفید بخوری
تنقلات نخوری
من 18 کیلو‌کم کردم

کلا شیردهی داشته باشی در روز ۵۰۰تا ۱۰۰۰تا کالری میسوزونی خوب ازاونور ضعف میکنی سعی کن چیزایی بخوری که چاق کننده نباشه حتی اگه شیرینی هم دلت خواست بیسکوییت رژیمیا هست شیرینه اما بدون قند برای افراد دیابتی اونو بخر بخور هم ولع شیرینت ازبین میره هم چاق نمیشی

گشنگی طبیعیه ولی منم میلی خیلی خیلی شدیدی به شیرینی پیدا کردم اصلا قبلا اینطوری نبودم تو بارداریمم دیابت گرفتم قندم قطع بود ولی الان یه سره شدم
اخر مرض قند میگیرم

کم خونی نداری؟

من پسرم که شیر میخورد، همهههه چی میخوردم رژیمم نگرفتم ، اما انقد شیر دادم و شب نخوابی کشیدم که ۲۰ کیلو‌کم کردم، نگران نباش

سلام عزیزم منم مثل تو خیلی گرسنه میشم و باید یه چیزی بخوری من تو زایمان اولم بعد 4ماه 25کیلو کم کردم اصلا رژیم هم نگرفتم فقط شیر میدادم بخاطر اون کم کردم الان هم اصلا اجله ندارم برای لاغری چون میدونم شیر میدم خود به خود کم میکنم

سوال های مرتبط