آره منم اینطور میشم تا ضعف میکنی سریع یچیزی بخور، چندروز پیش ضعف کردم سرپا هم بودم حوصله نداشتم برم چیزی بخورم، یهو چشام سیاهی رفت فقط شانس آوردم نیفتادم. دیگه از اونروز قبل از اینکه ضعف کنم هرچندساعت یچیزی میخورم
من اینطوریم انقد ظعف شدید دست میده حالت تهوع میگیرم باید یچیزی بخورم حتما
اره تند تند گشنم میشه حس ضعف و بی انرژی دارم چون توو این هفته ب بعد بچه ب خون بیشتر نیاز داره مادرو کم خون میکنه و بی انرژی
چیزی میخورید ضعفتون رفع میشه؟من الان اینطوریم میلمم نمیره بزور ی چیزی میخورم ولی ضعفم همچنان هست میخوام بدونم خوب میشم یا تا اخرش اینطوریه😢
من ک در حد غش میرم🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.