عاشق شرینی جات و نانی شدم یلحظه ترشی میخوردم دوباره میپرم رو ترشی شیرینی میخورم دوباره میدوم میوه میخورم میگم نه یچی بخورم بشوره ببره نوشابه میخورم خودمم کلافه ام😂
هر چی چشمم ببینه
میوه
کیک
اب میوع
غذا لقمه نون خرما
شیر داغ
هر چیزی که قبلا میخوردم الانم میخورم همون چیزای معمولی همیشگی
من باید چیزای پروتئین دار بخورم
یا خوراک لوبیا عدس اینا شوهرم دوست ندارم نمیتونم دونوع غذا درست کنم
وزنم میره بالا بخاطر اون
من اوایل اینجوری بودم که خیلی گشنم میشد نون و پنیرو گردو میخوروم و بادوم و سیبم خبلی خوبه
شیرین عسل با چایی
نون پنیر سبزی
میوه
آجیل
سیب زمینی تو هواپز سرخ میکنم
فرنی / شیر
شیر کیک.میوه
میوه،شیر و خرما،تخم مرغ آبپز،نون پنیر،نون و کره بادوم زمینی،اجیل
هرچی دستم بیاد، پفک ، میوه، شیر، اجیل، بیسکوییت
میوه مغریجات نون پروتیین باپنیریا کره بادوم زمینی
شیرموز
ولی کلا همش گشنمه🤦🏻♀️
فرنی
میوه
نون پنیر
نون کرم کاکائو
تخم مرغ
میوه یا نون پنیر خیار
من جالبه تا وقتی چیزی دلم نخواد نمیتونم بخورم😭😭
یعنی وقتی چیزیم دلم میخواد باید به هزارتا چیز فکر کنم ببینم از کدومش بیشتر خوشم میاد که بخورم😂😂
منم از همون حالا تو ماه ششم رفتم ضعفم شدیده شبا قبل خواب شیر بخور ساعت ۱۱ اینا
عصرونه بخور حتما شامتو دو بار کن مثلا ساعت ۸ بخور ۱۰ هم بخور صبحونه زود بیدارشو بخور اونم دو بار کن من ک ابنجوری میکنم ضعف نمیکنم میوه ایناهم میخورم توت فرنگی موز هندونه سیب پرتقال اینارو
هرچي تو يخچاله😬🤣
من خودم اينا ميخورم معمولا
غداها ديشب غذاها ظهر غذاها اينده
خيار گوجه سبز چاقاله كيوي گوجه
لواشك بستني نون پنير سيب زميني هم ابپز هم سرخ كرده…..
منشیر میخورم
میوه میخورم اجیل میخورم بیسکوییت میخورم
من کلوچه،هندونه،میوه هرچی باشه مخصوصا سیب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.