۱۰ پاسخ

متاسفانه من سیر نمیشم و مثل نخورده ها دائم گشنمه😆 البته گشنم نیستاااا نمی‌دونم چرا دلم میخاد هی همش فکم بجمبه هی میرم یخچالو کابینتو میگردم ببینم چی پیدا میکنم بیارم بشینم بخورمش😅

ولی اگه میخوای جنینت وزن بگیره مغزیجات. تخم مرغ ابپز.. فرنی ابگوشت. گوشت از اینا چیزا بخور

من هرچی تو خونه باشه میخورم غیر از چیپس و پفک و کیک و بسکوییت مغازه کافیین هم خیلی کم میخورم مثل نسکافه چایی هرازگاهی البته

بستگی داره تو یخچال چی باشه ،خخخخخخخ.از میوه بگیر تا مغریجات یا کشک یا حتی نون و پنیر و گردو

مغز بادام ، میوه ، بیسکوییت ترد

هرچی دم دستم بیاد من میخورم

اجیل میوه
شیر

چوب شور
مغزیجات

من هرچی دم دستم میرسه میخورم برام فرقی نداره فقط کافین نمیخورم

بادوم. نسکافه...
نخوداب
حلوا ارده

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی