حقیقتا من اصلا رعایت نمیکنم و شوریجات زیاد میخورم غذام هم پر نمک. و اصلا هم ورم نکردم. نمیدونم چرا حس میکنم هر چی بیشتر ادم رعایت کنه بدتره.
در حد نخوردن اگه چاقی ولی اگه لاغری و مشکل فشار نداری مثلا در روز یه قاشق مرباخوری یعتی تو غذات نمک میزنی برای یه لیوان برنج یه قاشق مربا خوری دیگه نمک دیگه ایی نخور
من چون خودمم چاقم الان تازه باد کردنام داره شروع میشه نمک کلا حذف کردم
والا من کم نمک درست میکنم ولی خیک باد شدم
من کم نمک درست میکنم اخرای پخت برای خودم برمیدارم برا شوهرم یه کم نمک میزنم
کلا بدون نمک درست کن بقیه برای خودشون نمک بزنن
نه باهمون نمکی ک موقه درست کردن غذا میریزی باهمون غذاتو بخور نمک اضاف نکن
درهر صورت باد میکنی😂🤣
ولی سعی کن کلا خیلییی کم نمک بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.