عزیزم
خرما درسته قند طبیعیه ولی زیاد خوردنش هم خوب نیست
قندتونو همونجوری که دوستان گفتن دو ساعت بعد از غذا بگیرین
اینم در نظر داشته باشین که تست های خونگی هم یکم نوسان دارن
۱۴۰ زیاده ولی بد موقع هم گرفتی صب ناشتا بگیر
من خوندم نوشته بود سه ماه دوم تا ۱۴۰ طبیعه شما حالا اول راهی اگه دیدی بازم بالا رعایت کن که قند نگیری من دو هفته پیش قند دادم ۱۰۵ بود دکتر بهم گفت بالا امروز دوباره تکرار کردم ناشتا ۷۷ بود دو ساعت بعد صبحانه ۸۳ بود
قند یا ناشتا باید اندازه گیری بشه،یا باید دو ساعت بعد از غذا اندازه گیری بشه
بلافاصله بعد شام قندت رسیده به ۱۴۰. قند رو بلافاصله نمیگیرن که.. قند لحظه ای بالا میره پایین میاد... باید ناشتا قند بگیری. هرکسی بعد غذا قندش رو بگیره زیاد درمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.