به وقت آزمایش گلوکز🤦🏻‍♀️
از گشنگییییی مردمممم🚶🏻‍♀️

تصویر
۴ پاسخ

من نیز خواهررررر🥲🥲🥲🥲
نیم ساعت مونده تا تموم بشههههه

سلام مامانا خوبید صبحتون بخیر من 16 هفته هستم بعد از سنو 18 هفته دیگه سنو کس هست ؟؟

خیلی بدمزس

این شربت بد نیست فقط گرسنگی سه مرحله خون دادن بده

سوال های مرتبط

مامان لیام جان🩵💙 مامان لیام جان🩵💙 ۶ ماهگی
مامان لارا و پسری مامان لارا و پسری هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان هِــرمان👑 مامان هِــرمان👑 ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
صنوبر صنوبر قصد بارداری
مامان ساواش🩵🫃🩵 مامان ساواش🩵🫃🩵 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۵ ماهگی
مامان اسحاق مامان اسحاق ۵ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان کاچو💙 مامان کاچو💙 ۶ ماهگی
مامان 🩷لیانا🩷 مامان 🩷لیانا🩷 ۶ ماهگی