من پریروز زدم.خدا رو شکر تب نکرد ولی روز اول پای چپش درد میکرد و تکونش نمیداد و یه کم از پا درد بی تابی کرد.
من همچنان منتظرم اسهالش قط بشه بزنم
والا من ردم ۳ دوره تبش نیومده پایین
من پریروز زدم رحت بود فقط دیروز یکم بیحال و بی اشتها شد ...الان خوبه خداروشکر
چهار ماهگی راحته
سریع هنوز که قنداق به روش سنتی قنداق کن که دردش نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.