۶ پاسخ

من پریروز زدم.خدا رو شکر تب نکرد ولی روز اول پای چپش درد میکرد و تکونش نمیداد و یه کم از پا درد بی تابی کرد.

من همچنان منتظرم اسهالش قط بشه بزنم

والا من ردم ۳ دوره تبش نیومده پایین

من پریروز زدم رحت بود فقط دیروز یکم بیحال و بی اشتها شد ...الان خوبه خداروشکر

چهار ماهگی راحته

سریع هنوز که قنداق به روش سنتی قنداق کن که دردش نیاد

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی