اصلأ دوست ندارم طبیعی میگم حاضرم شکمم ببرن ولی دست به اونجام نزنن. سزارین فقط از دردش و اینا خیلی میترسم کلا زایمان کنی چقدر طول میکشه آدم خوب بشه
اصلا نترس خيلي راحته ولي حتما بايد پمپ درد بگيري چون دردتو خيلي كم ميكنه درحد پريودي سوالي داري چيزي ميخاي بدوني بپرس بهت توضيح ميدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.