خانوما کوپوچینو یا نسکافه مجاره تو بارداری ؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

سلام هفته ای یک استکان
نخورید ک خیلی عالی میشه

اگه نخوری بهتره حالا اگه هوس کردی یکم بخور

یکم بخوری اشکال نداره درحد یه استکان
من‌خودم کاپوچینو خوردم
نسکافه خیلی سرده‌

من که هرازگاهی بعضی موقع هم هر روز قهوه میخورم

دکتر من گفته اگه بتونی اصلشو پیدا کنی میتونی روزی یه فنجون نسکافه بخوری

خیر کافئین ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وپنجم بارداری