خانوما نسکافه یا کاپوچینو‌اشکال داره؟

۵ پاسخ

مشکلی نداره.روزی که میخوری ،چایی یا نوشابه نخور یا خیلی کم بخور

من ک میخورم

نه عزیزم بخور

اگه ازین بسته بندی هاست، مثلا یدونه شو در دو سه وعده در روزهای مختلف بخور. که غلظتش کم بشه.

درحد خیلی کم اشکال ندارع
ولی زیادیش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۸ ماهگی
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۲ ماهگی