نه نرو ممکنه دردات شروع شه انقباض اذیتت کنه به بخیه هات فشار میاره
بزار باز کنه بعد من ۳۶ هفته باز کردم ۳۷ هفته زایمان کردم
تا سرکلاژت رو باز کنه ۲ سانت باز میشی
منم اینجوری بودم
همون فرداش زایمان کردم
صبر کن بازش کنه باعث خونریزی داخلی میشه با سرکلاژ خیلی فعالیت کنی
خب صبر کن بازکنه بعد شروع کن درد نگیره رحمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.