۵ پاسخ

ماهی یکی من میخوردم

ضرري نداره ولى روزانه صددرصد بهتره

با فولیک اسید

عزیزم ویتامین د1000بخور روزی یکی

۵۰هزار هر دوهفتس اگ تو اقدامی میتونی هزار بگیری هرروز بخوری

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
در انتظار پناه کوچولو🥹 در انتظار پناه کوچولو🥹 قصد بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ودوم بارداری