سلام مامانا اینومیتونین برام تفسیرکنین؟

تصویر
۲ پاسخ

قند اوکیه عفونت ادراری نداره باکتری rareبسیار جزیی هست و رشد نمیکنه و جز فلور نرمال محسوب میشه همه چی خوبه دارو نیاز نیس

قند خون اوکیه تست ادرار کمی باکتری دیده شده که احتمالا تشخیص عفونت ادراری براتون میدن ۱۰ روز سفکسیم براتون تجویز میشه و ۱۰ روز بعد از آخرین سفکسیم دوباره یه تست میدین (البته متد هر دکتر متفاوته من رایجترینش رو براتون گفتم)

سوال های مرتبط

مامان هیرادخان♥️ مامان هیرادخان♥️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نمی‌دونم مامان نمی‌دونم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته بهشتی مامان فرشته بهشتی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری