۷ پاسخ

آره میدن نگران باش من چندبار گم کردم

ولی کارت واکسنش حتما پیدا کن حتا اگر عکسی داری ازش کپی کن واسه پیش میخوان

من یبار کارت واکسن بچم گم شده بود بعد کد مليش زد توی یه برگه برام نوشت تاریخ مراجعه بعدی

نه اونو بیمارستان میده

من نبردم کارت واکسن
گفت نیاز نیست فقط کدملی بچه ها رو بهش دادم گفت وارد سیستم میکنه

مگه تو سن ۳سالگی واکسن دارن؟؟

فک نکنم

سوال های مرتبط