۷ پاسخ

عزیزم تا ۶ هفته باید به رحم وواژن فرصت بدی خودشو جمع کنه

بخیه زدی؟ باید می‌گفتی بخیه تو‌ورودی واژن بزنن که کامل جمع بشه
البته این بخاطر زایمانته هنوز چهل روز نشده
کم‌کم جمع میشه و‌ برمی گرده
ولی بخیه بخوره بهترجمع میشه اگر زدی که جمع میشه نگران نباش

عزیزم ورزش کِگِل بکن هرروز۱۰دقیقه خیلی خوبه

جمع میشه به مرور زمان

بعد 2 ماه یا 1 ماه به حالت قبل برمیگرده عزیزم

هنوز زوده کم کم جمع میشه

متاسفانه همینجوری میمونه.من عمل کردم.هر کی هم میگه مث اول میشه باور نکن.

سوال های مرتبط