۲ پاسخ

شربت الومینیوم جی بخور بعد از غذات و حتما برو دکتر
شاید میکروب معده داری یا ورم معده و رفلاکس اینا دارو میده خوب میشی

چی خوردی اینجوری شدی ..بعضی از غذاها نسازه اینجوری میشه ادم

قرص معده بخور

تونستی برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری