۸ پاسخ

من هم دو هفته پیش زدم
خارجیش پیدا نشد
ایرانیش زدم
بیمارستان پیامبران هم بستری موقت شدم زدم
ایرانیش خریدم۳/۵
هول هوش ۴تومن هم بیمارستان ازم گرفت بابت تزریق

من اهنم ۹ روزی سه تا قرص آهن میخورم

عزیزم من هفت ماه پیش ایرانیشو زده بودم تا الان جواب بود الانم باز دکتر ایرانیشو برام نوشته

هلال احمر سر بزن چن جا حتمن پیدا میشه بگو بارداری

من قبل بارداری زده بودم
همینطوری ازمایش دادم دکتر گفت ذخیرت پایین سرم بزنی زودتر اوکی میشی
من خیلی گشتم تا خارجیش رو پیدا کردم
حتما تو بیمارستان بزن چون یه سری اصول داره
۴۰ دقیقه هم زمان ببره تا اتمامش

ایرانی و خارجی فرقی ندارن اصلا
من هر دفعه ایرانی زدم و راضی هستم

امپول چی

برای کم خونی داده؟؟

سوال های مرتبط