من از دکترم پرسیدم گفت نه. گوشیت بیشتر ازاون ضرر داره. دکترمم محمد محتسبی
خيليا ميگن خطرناكه بهتر انجام ندي واسه سلامت نينيت🥹
هم هفته ایمم درخواست دادم قبول کن🤎
عزیزم منم تازه فهمیدم باردارم ناخن دارم نمیدونم بردارم یابمونه😂 ولی دوستم هم ناخنکاربود خودش هم ناخنمداشتگفمشکلی ندارهدکتر گفتهبود بهش باردارمبود
اره خطرناکه
اره اشعه دستگاه یو وی خطر داره واسه بچه
انجام نده
دستگاه یو وی ضرر داره توبارداری نکنی بهتره منم ندارم
من ریموو کردم
اره عزیزم فعلا انجام نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.