بچه ها کاشت ناخن تو بارداری خطرناکه؟🙂🥲

۹ پاسخ

من از دکترم پرسیدم گفت نه. گوشیت بیشتر ازاون ضرر داره. دکترمم محمد محتسبی

خيليا ميگن خطرناكه بهتر انجام ندي واسه سلامت نينيت🥹

هم هفته ایمم درخواست دادم قبول کن🤎

عزیزم منم تازه فهمیدم‌ باردارم ناخن دارم نمیدونم‌ بردارم یابمونه😂‌ ولی دوستم هم ناخنکار‌بود خودش هم ناخنم‌داشت‌گف‌مشکلی‌ نداره‌دکتر گفته‌بود بهش‌ باردارم‌بود‌

اره خطرناکه

اره اشعه دستگاه یو وی خطر داره واسه بچه
انجام نده

دستگاه یو وی ضرر داره توبارداری نکنی بهتره منم ندارم

من ریموو کردم

اره عزیزم فعلا انجام نده

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری