۲ پاسخ

من امروز عدسی دادم خداروشکر خوشش اومد
ترکیب عدس پوست کنده + سیب زمینی + گوجه + پیاز همشو گذاشتم پخت بعد گذاشتم ابش کم بشه کره اضافه کردم
دختر من ابکی دوست ندارع گذاشتم تقریبا ابش کم کم شد

@komaki_koudake_man تو روبیکاست واقعا عالیه و کلییییی ایده داره

سوال های مرتبط