میدونی حالا شمارو نمیدونم ولی خودم چون از همون روز ک زایمان کردم تنها بودم تا الان همه کاراشون باخودم بود بیخابیها گریها و کولیک و رفلاکس و.. انقدر سخت گذشت ک هیچی یادم نمیاد اصلا برام اون روزا خیلی تاره و تیره س هیچی یادم نمیاد یکی درمورد بچه داری سوال میپرسع باید خ فک کنم. تا یادم بیاد🙆🏻♀️
تویه کن خاهرررر .مگ یادت رفته ک چقد سختی داره😄😄
عکس الان شونم بفرست
چند وقت دیگه هم حسرت این روزاشون رو میخوریم ک چقدر شیرین حرف میزدن🥲من تجربه داشتن خواهر کوچولو با اختلاف سنی زیاد رو داشتم یادمه ۶ساله که بود عکسای نوزادیش رو نگاه میکردم و حسرت میخوردم بعد چندسال عکسای ۶ سالگیشو دیدم چقدر دلتنگ اون روزاش شدم حس اون روز تا همیشه باهام موند.پسرم دنیا ک اومد هرلحظه اون روز یادم میومد سعی میکردم اگاهانه بگذرونم ولی بازم الان دلم برای اون روزاش تنگ شده اینو میخام بگم ک این اگاهی حسرت رو کمتر میکنه ولی به طور کامل از بین نمیبره
سلام
دوستان عزیز من فال تاروت و پاسور میگیرم کسی که بار اولش باش هزینه ی فال 150 تومان به همراه 2 تا تک نیت با توضیح 09965111360
مطمعن باش با گرفتن فال چیزهایی میفهمی که از گرفتنش پشیمون نمیشی
وای خدا تو چقدر منی وفک کنم تمام مادارای که چن قلو دارن همینن ارزومه یه بار دیگه مادر بشم وتمام عاشقانه هایی که نتونستم با دوقلوهام تجربه کنم رو این دفعه تجربه کنم
آخ که منم هیچ لذتی از نوزادی دخترم نبردم🥲
منم دقیقا مثل شما ...
اییی خدا بامزه هارو..انشالله عزیزم قسمتت بشه دوباره 😍
منم بخدا امروز دلم نی نی کوچولو خاست
بعد دوبارع گفتم خدایا توبه...
منم گاهی یادم میاد همین احساسات رو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.