۵ پاسخ

من ابپز دوست ندارم
فیلهارو طعم دار میکنم(پودرسیر+پودرپیاز+پاپریکا+فلفل سیاه+نمک+خیلی کم آویشن+بایکم‌سس خردل وکمی خیلی کم لبموتازه)
بعد توی کره تفت میدم بهش قارچم اضافه میکنم یا میریزم تو ایرفرایر
کاهورو ریز خرد میکنم خیارشورم همینطور
چیپس خلالی اضافه میکنم با سس هزارجزیره ومایونز و یوقتایی اگه سس سیر یاسزارم باشه ترکیب میکنم
همه رو‌میزارم‌لای نون باکت و تمااام

مرع هاتو پختنی زعفران بریز ابت پیاز اینا قشنگ و زرچوبه
بغد قارچ و فلفل دلمه هاتو خوزد کن ریز نکن درشت باشه و زیادمم تفتش نده ک طعمشون از بین نره بعدم مرغ هاتو ریش ریش کن
باهم موادو قاطی کن و ادویه پیتزا لازانیا ،اویشن،زرد چوبه،زعفران فراروان نمک و فلفل قرمزو یا پاپریکا یا سیاه .و پودر سیر بزن
بعد خیلی کم رب بزن دوسه دقیقه باز تفت بده
بغدم سس قرمز بزن من درکنارش سیب زمینی نگینی درست میکنم ولی قاطی نمیکنم
و میتونی روشم پنیر پیتژا بریزی یا پنیر ورقه ای
و اینکع اگه نمیخایی زیاد خشک بشه موادت
کمی از اب مرغت بریژ خیلی کم
ما خانوادگی دوس داریم

سینه یا فیله مرغ رو با نمک فلفل و پاپریکا
به همراه سس خردل و مایونز و قرمز
طعم دار میکنم.
بعد چند ساعت تفت میدم و سرخ میکنم..
با خردل و مایونز و سس قرمز
یه سس ترکیبی درست میکنم و روی نون پیتا یا تافتون میزنم
مرغ تفت داده رو میریزم داخلش
روش هم پیاز خلالی و جعفری خرد شده میریزم
نون رو رول میکنم و تو ساندویچ ساز میزارم نونش برشته بشه.
اگه ساندویچ ساز نداری تو تابه هم میشه .
خیلی خوشمزه میشه .

مرغ و آبپز کن ریش ریش کن
بهش سس و یکم ماست خیارشور چیپس خلالی زیتونی حلقه ای بزن بزار تو باگت بخورین
یا فیله رو خورد کن پیازداغ درست کن مرغ و تفت بده تو پیاز داغ
بعد قارچ و فلفل دلمه ای بزن با رب
یکم بپزه بزار تو باگت با کاهو گوجه🤤

مرغ رو با یکم آب و فلفل سیاه و نمک بذار بپزه لعد ریش ریش کن و با یکم پیاز داغ تفت بده بهش سس مایونز و آویشن بزن نمک فلفللشو اندازه کن قارچ رو هم جدا تفت بده بهش اضافه کن. من اینجوری درست میکنم خیلی خوشمزه میسه میتونی پیاز داغ رو حذف کنی

سوال های مرتبط