۵ پاسخ

این ابگوشت من😃

من نخود و لوبیا و گوشت و دنبه و سیب زمینی و پیاز باهم میریزم تو قابلمه بهش زردچوبه و فلفل سیاه میزنم اب میریزم میزارم بپزه قشنگ بعد چند ساعت دنبه هاششو برمیدارم میکوبم تو تابه سرخ میکنم بهش رب اضافه میکنم تفت میدم بعدش اضافه میکنم به ابگوشت نمک هم میزنم لیمو امانی هم باز میکنم پرک های داخلشو میریزم میزارم جا بیوفته یعنی معرکه میشه اینجوری😋😋

من پیاز نگینی سرخ میکنم با گوشت هم زمان تف میدم بعد نمک فلفل زرد چوبه و نخود میزنم یه ساعت اخر لیمو عمانی میندازم با سیب زمینی عالی میشه

تصویر

نمیدونم چرا عکس نمیتونم واست بفرستم

دیشب من با کمک مامانا گهواره اینجوری درست کردم

پیاز رنده کردم سرخ کردم بعد گوشت اضافه کردم گوجه دوتا تیکه انداختم دنبه فلفل دلمه سیب زمینی پوست گرفتم انداختم ادویه زدم بعدش رب گذاشتم تو زود پز خدایی خیلی خوشمزه معرکه شده بوده

من گوشت و نخودو پیاز و دمبه نمک و فلفل و زردچوبه رو باهم میریزم تو زودپز آب میریزم یکساعت میذارم بپزه بعدش بعدش رب رو تو روغن تفت میدم با سیب زمینی و یدونه گوجه نصف میکنم میریزم داخلش و دیگه در قابلمه ای میذارم روش یکساعت ذیگه با شعله ملایم میذارمش

تصویر

سوال های مرتبط