۵ پاسخ

کمه ولی ادامه بده همون هم خوبه

کانال غذای کودک با ۴۵۰۰ مادر .
@food_babyy
در روبیکا .💗👌.

خوبه ک نیم کیلو کم کردی

درستش همینه

والا من یه بار صبحونه میخورم کم
بعد دیگه میمونم تا ساعت شش یاهفت ناهارو شام یکی میکنم میخورم دیگه میمونه تا فردا صب خیلیم خوب کم میکنم

عزیزم ناامید نشو ادامه بده
حالا برعکس یکی دوهفته اول خیلی کم میکنم

سوال های مرتبط