واکسن دوماهگی سختره یا چهار ماهگی؟

۹ پاسخ

چهارماهگی

امروز ۴ماهگی زدم خیلی اذیت کرد
اسهالم شد

من امروز چهارماهگی زدم از صبح نا الان داره گریه میکنه

۶ ماهگی از همه شون سخت تر بود تب و استفراغ داش بچم قشنگ نصف شد 🥲

ای دست راستت سر ما ایشالا 💕☹️😐

به نظر من هیچکدوم شش ماهگی سخت تره از نظر من

برای دختر من دو ماهگی خیلی اذیت شد بچم

برا ما دوماهگی آسون بود
چهارماهگی خیلی سخت

برای مادوماهگی فاجعه بود اصلا نگم برات به شدت سخت و سنگین
ولی ۴ماهگی راحت ن تب ن گریه انگار واکسن نزده بودیم😐

سوال های مرتبط

مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان آقا هــاکــان👼 مامان آقا هــاکــان👼 ۴ ماهگی