۳ پاسخ

می‌ره دستگاه دو روز

خیلی مراقب باش عزیزم منم ۳۶هفته زایمان کردم

هیچی عزیزم انشاالله به سلامتی کوچولوت رو بغل میگیری و امکان دستگاه رفتن هم کمه

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی