سلام خانما من الان ۳۴هفتم هست میتونم پیاده روی کنم

۴ پاسخ

بله روزی نیم ساعت اما نفست تند نشه

اگه درد و یا انقباض نداری بله
من خیلی استخوان واژنم درد میکرد و انقباض داشتم مامای همراهی که برا زایمان گرفتم گفت ورزش و پیاده روی نکنی بزاری از ۳۷ هفته به بعد

من از اول پیاده روی کردم تاالان

چرا نتونی
مگ دکتر منع کرده

کم کم شروع کن در حد رب ساعت اینا

سوال های مرتبط

مامان الياس💙 مامان الياس💙 ۱۰ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری