من گرفتم چرت بود تاثیر نداشت
بچه من میخوره خیلی خوبه .روزی ۳قطره چون از ۱۲روزگی دادم
برا پسر من تاثیری نداشت
من برا رفلاکس میدم
دایمتیکومه چی چیه خارجیشه
من گرفتم و به بچم نساخت بیشتر باعث دل درد میشد واسش دکتر عوضش کرد الان پدی لاکت و کیدزی کولیک میدم بهتره به نسبت اروم شده
دکتر به بچه ام داده گفته هر ۶ ساعت یکبار اما من بچه ام دلش درد نمیکنه هر روزی ۱ بار میدم و بنظرم عالیه واسه دل درد
تاثیر نداشت برا بچم
من استفاد میکردم اروم میشد ولی اسهال میکرد
من خریدم راضیم ازش
من دکتر داده واسه بچم راضی هستم
من استفاده میکنم واسه بچم راضی ام
به دختر من داده بود دکترش اثری نداشت
این واسه کولیکه بچت کولیک داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.