سلام
شما تازه زایمان کردین!
صبر کنین...
باید صبر کنی تا شش ماه میگن به حالت قبل برمیگرده
باید عمل کنی راه دیگه ای نداره عزیزم
الان زنگ زدم دکترم عمل زیبایی گفتن ۶۰ میلیون در میاد گفتم ولش کن دیگه
زایمان طبیعیش خوبه ولی بعداً گشاد میشی منم بخیه ها خوب شدن افتادن بعد از چند روز حس کردم گشاد شدم
من ک زایمان دومم بود و بخیه هم نخوردم بچمم با وزن ۳۸۰۰ ب دنیا اومد
میگن بعد ۴۰ روز کم کم جمع میشه
اینجوری گفتی ترسیدم میخاستم برم طبیعی 😐
مگه نمیگنتا ۴۰ روز جمع میشه کم کم
چه جوری یعنی نمیشه الان کاری کرد
باید عمل زیبایی انجام بدی فک کنم🥲
خاله شوهرم میگفت اونم اینجور بوده تو زایمان بعدی دکتر براش تنگ کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.