۴ پاسخ

من تو 3ماه20کیلو کم کردم،باکتو.

من تو ۳ماه با ایروفیتنس ۱۵ کیلو کم کردم شنبه تا چهارشنبه میرفتم باشگاه

با کالری شماری

۲۰ کیلو کم نکردم اما از ۸۲ شده بودم ۶۷_۶۸
روزای زوج میرفتم بدنسازی
روزای فرد هم روزه میگرفتم
همه چی میخوردم اما جم غذا رو کم کرده بودم
بشقاب و قاشق رو کوچیکتر کردم خیلی تاثیر داشت برام

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری