من تو 3ماه20کیلو کم کردم،باکتو.
من تو ۳ماه با ایروفیتنس ۱۵ کیلو کم کردم شنبه تا چهارشنبه میرفتم باشگاه
با کالری شماری
۲۰ کیلو کم نکردم اما از ۸۲ شده بودم ۶۷_۶۸
روزای زوج میرفتم بدنسازی
روزای فرد هم روزه میگرفتم
همه چی میخوردم اما جم غذا رو کم کرده بودم
بشقاب و قاشق رو کوچیکتر کردم خیلی تاثیر داشت برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.