خانم ها نخود بپزم بخورم برای وزن جنین خوبه ؟

۷ پاسخ

آره عالیه حبوبات.

نخوداب عالیع
عدسی عالیع
گردو بخر هر روز خیلی خیلی خوبه واسه وزن گیری

عزیزم تا میتونی کباب مرغ بخور بی نظیره برای وزن دهی بچه دخترم ۴۳۰۰ بدنیا اومد

من نخود آب درست میکنمک،نخود بلغور گندم قلم و گوشت و پیاز داغ زیاد

نخود بستنی حلیم ماکارانی خیلی خوب وزن میده دخترمنم وزنش کم بود هرروز بستنی میخورم الان وزن گرفته

اره کلا حبوبات خیلی خوبه
نخود لوبیا عدس بپز یکمم اب قلم بهش اضافه کن عالی میشه

کنسرو شو بگیر خوشمزه تر میشه خورد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی
مامان ❤️ آوا❤️ مامان ❤️ آوا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی