۴ پاسخ

منم این مدل گرفتم خیلی راحته

تصویر

من اینترنتی خریدم کامل اندازشه اخه رو کاغذ علامت زدم و سانت زدم ،طبق اندازه سایزشو انتخاب کردم

منم میخوام برم عبدل اباد بیا باهم بریم😂😂😀

عزیزم عبدل آباد داره همه سایزی اگر به پاش بزرگه نپوشون چون تو راه رفتن اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان 3تاپسر فسقلی ❤ مامان 3تاپسر فسقلی ❤ ۱۶ ماهگی
مامان آدرین🌊 مامان آدرین🌊 ۱۶ ماهگی