سلام دوستان چی بخوریم که بچه وزن بگیره ولی خودمون چاغ نشیم🥹؟؟؟

۵ پاسخ

مرغ . کباب . ماهی . عدسی. بستنی. اجیل . شیر و ماست کم چرب

پروتئین

بستنی

لیدی میل عالیه واسه وزن دهی
هر روز بعد ناهار دوپیمانه با یه استکان آب
شیرینجات ببوس بذار کنار در حد هوس بخور
من خودم از اوا بارداری رعایت کردم تا الان فقط ۳ کیلو اضاف کردم 😍😍

توی دوستای منو ببین مامان ورزشکار پست آخرش کامل نوشته

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری