هوس حلیم کردم ولی میگن گرمه بچه زردی میگیره !
راست میگن؟☹️☹️

۲۱ پاسخ

اتفاقا حلیم بمب وزن گیری بچست
اگر دارچین بزنی گرمه
دارچین نزن

چون هوا گرم شده کلا گرمی زیاد نخور ولی ی بار طوری نیست برا رفع هوس ی کاسه چی بخور

عزیزم بخور برای وزن گیری جنین هم عالیه منم خوردم

نه مگه پر دارچین بخواب بخوری
بدون داروین بخور

بخور بابا

ن ی بار ک اشکالی نداره

نه لخور قوت داره بعدم عرق کاسنی کم کم شروع کن به خوردن

بخور اشکال نداره

بخور بابا این حرفا چیه دیگه

حلیم خیلی خوبه بخور

اتفاقا حلیم سرده واسه همین با دارچین میخورن

من تو بارداری مخصوصا ماه هفت خیلی خوردم خدایش خیلی حال میده
و برای زردی هم از دکترم پرسیدم گفت هیچ خوراکی روی زردی نوزاد تاثیر نداره
یعنی اصلا به تغذیه مادر ربطی نداره
این باور اشتباه قدیمی ها بوده

یعنی اصلا گرمی نمیخوری؟ ۹۰درصد بچه ها زردی و میگیرن به این چیزا نیست ،رعایتم میکنی ماه آخر رعایت کن

حلیم طبعش سرده هم بلغورش هم گوشتش ،مگه با دارچین بخوری که طبعش گرم بشه،بخور برای وزن گیری عالیه

ن گلم خوبه اتفاقا برا وزندهی عالیه

من ک اوایل شبی ی کاسه میخوردم

وا.

نه بابا زردی با غذا خوردن نداره ب خون مادره ،من از اول بارداری تا الان میخورم

مگه حلیم چی داره که زردی بده🫤 اولین باره میشنوم.

اتفاقا شنیدم برای وزن دهی خیلی خوبه

نوچ بخور نوش جونت
اتفاقا به نینی هم وزن میده

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی