خانومایی که تیروئیدتون‌ ۷ قرص چی میخورین؟

۵ پاسخ

برای من 10 بود گف هر روز 150 میخوری اخر هفته دو روز 200 میخوری ک یک هفته مصرف کردم ازمایش دادم امده رو 4

برا من نزدیک ۷بود
۱۵۰داد پنج روز
دو روز اخر ۱۰۰بخورم
بببن بدن هرکی یه جوری واکنش میده دکتر غدد باید تشخیص بده که چهجوری بخوری

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

برای من ۱۴ بود لووکسین ۱۰۰ از شنبه تا پنجشنبه ۱عدد و نصف پنجشنبه جمعه ۲ عدد الان خوب شد دوزشو کم کرد

من 27.5 بود تو 17 هفته لوترکسین 100 روزی ادونه خوردم اومد رو 3

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی